در مراسمی با حضور مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و صاحبان ایده نفرات برگزیده رویداد توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان‌ها (تانا) معرفی شدند.

برگزیدگان رویداد تانا پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم معرفی شدند

11 01 2023

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم در این رویداد پس از ارائه شرکت کنندگان و بررسی هیئت داوران شش ایده برگزیده معرفی و در آئین اختتامیه تجلیل شدند.
برگزیدگان این رویداد ضمن دریافت لوح سپاس، جایزه نقدی از سوی پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم نیز مورد حمایت مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

همچنین ایده های برتر و برگزیده طی انعقاد تفاهم نامه ای با سرمایه گذاران مورد حمایت قرار می گیرند.
در این مراسم آقای علی رمضانی با ایده سیستم تجمیع و هدایت نور خورشید در ساختمان با قابلیت تولید برق، خانم بهار صیرفی با ایده طراحی معماری بر اساس الگوی بومی در حیطه فضاهای اقامتی و گردشگری، خانم سارا شکرانیان با ایده کاهش شوری خاک به وسیله میکرو ارگانیسم ها، آقای نوید فلاحت با ایده کنگستون، آقای ذبیح الله بهمنی با ایده ردیابی فرآورده های شیلاتی در زنجیره تامین با استفاده از سیستم بلاکچین، خانم سارا رنجبر اسلاملو با ایده کاهش آلودگی های پلی اتیلن با استفاده از میکروارگانیسم ها از  سوی صفدری رنجبر مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و محمد شریف رنجبر رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم مورد تجلیل قرار گرفتند‌

گفتنی است در پایان مراسم از داوران رویداد نیز تجلیل بعمل آمد.


 


 


 


 


 


 

 

آخرین‌ها

There are no results.