تفاهم‌نامه همکاری بین پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و شماری از دانشگاه های استان در اجرای طرح دستیار فناوری منعقد گردید.

انعقاد تفاهم نامه اجرای طرح دستیار فناوری بین پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و دانشگاه های استان

24 05 2022

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، تفاهم نامه همکاری مشترک بین پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و روسای دانشگاه های هرمزگان، پیام نور بندرعباس، علمی کاربردی بندرعباس، پیام نور مرکز بین الملل قشم و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قشم در راستای اجرای طرح دستیار فناوری منعقد گردید. 
محمد شریف رنجبر رییس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم اظهار داشت: مصوبات و آیین نامه های این طرح از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده است و به مدت 6 ماه از مرداد ماه سال جاری با هدف ایجاد زمینه های مشترک جهت بهره ¬مندی از توانمندی¬ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه اجرا خواهد شد. 
وی افزود: ایجاد فرصتهای شغلی برای دانشجویان استان در واحد های فناور،  افزایش اثربخشی و کارایی آموزش برای دانشجویان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان،  تقویت شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی متخصص از جمله مهمترین اهداف این طرح است.
گفتنی است: مخاطبان این طرح دانشجویان استان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با روزمه معتبر هستند و گواهی پایان دوره دستیاری فناوری به دانشجویان موفق در این طرح اعطا می گردد، واحدهای فناور در صورت به کارگیری نیروهای دانشجویی از تسهیلات و سایر حمایت های مورد نظر برخوردار می شوند.
دانشجویان و واحدهای فناور می توانند برای ثبت نام تا پایان 20 خردادماه سال جاری به سامانه دستیار فناوری به نشانی www.parkintern.ir مراجعه کنند.

آخرین‌ها

لا توجد مناسبات.