رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان از حمایت ویژه دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان خبر داد.

حمایت ویژه دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان

27 07 2022

در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی فارس از پارک علم و فناوری استان بر گسترش فضای فیزیکی پارک علم و فناوری و حمایت مدیران و مسئولان اجرایی استان از شرکت های دانش بنیان این پارک علمی تأکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه هیأت قضایی استان از روند پیشرفت برج فناوری و تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان این مجموعه علمی و تولیدی بازدید کرد و ضمن تبادل نظر با مدیر عامل و نخبگان علمی شرکت های دانش بنیان در خصوص نحوه تولید محصولات و عملکرد شرکت‌ها و همچنین نحوه ارائه محصولات از حمایت ویژه دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان خبر داد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند” اقتدار و آبروی کشور در خودکفایی است” ضمن ابراز خرسندی از کارآفرینان فعال در عرصه تولید و شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری به لحاظ تولید محصولات مورد نیاز کشور توسط این نخبگان و جوانان با استعداد، خواستار استفاده از برخی از این محصولات در دادگستری و دستگاه های وابسته به قوه قضائیه در استان شد.

گفتنی است در ادامه نشستی در خصوص چگونگی توسعه فیزیکی پارک علم و فناوری و با حضور رئیس کل دادگستری،مسئولان قضایی استان و مدیران اجرایی فارس، رئیس پارک علم و فناوری و برخی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان بر گسترش فضای فیزیکی پارک علم و فناوری استان نیز تاکید کرد و گفت: مسئولان متولی امر در جهت پیگیری این موضوع اهتمام لازم را دارند و در این راستا مصوب گردید تا جلساتی در خصوص توسعه این پارک و با  حضور مدیران دستگاه ها و نهادهای متولی امر از جمله  اداره کل مسکن و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک و شرکت عمران شهر جدید صدرا برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و توجه به شعار سال، خواستار حمایت های لازم مسئولان استان به نخبگان علمی، دانش پژوهان و بررسی و رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

امین رضا ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس نیز ضمن همراهی مسئولان قضایی استان فارس در این بازدید به  ارائه گزارشی از عملکرد پارک و حمایت‌های صورت گرفته، خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به خصوص نسبت به تامین نیازهای سازمانی خود از طریق خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان شد.

 وی ضمن تقدیر از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی استان که تا کنون از پارک فارس بازدید کرده اند بیان داشت:  با توجه به یکی از اولویت های  شعار سال خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولان و  مدیران اجرایی از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری شد.

آخرین‌ها

13 03 2024

دیدار رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم بهمراه سایر مسئولین و کارکنان با...

همزمان با ماه مبارک رمضان دکتر محمد شریف رنجبر رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم به همراه معاون فناوری و پشتیبانی و چندتن دیگر از مسئولین و...

3787
11 03 2024

در راستای تجاری سازی فناوری های حاصل از تحقیقات کشاورزی و علوم شیلاتی: انعقاد...

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه تأسیس و راه اندازی مرکز رشد علوم شیلاتی هرمزگان

4350
04 03 2024

گزارش تصویری بازدید روسای مراکز تحقیقاتی منابع طبیعی منطقه دو کشور و هیأت...

روسای مراکز تحقیقاتی منابع طبیعی منطقه دو کشور از استان های هرمزگان، قم، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و اصفهان از مجموعه فعالیتهای پارک زیست...

5144
04 03 2024

گزارش تصویری بازدیدمدیرکل دفتر امور فناوری سازمان تات از مجموعه فعالیتهای...

مدیرکل دفتر امور فناوری سازمان تات از آزمایشگاه ها و فعالیتهای شرکتهای مستقر در پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم بازدید کردند

5216
03 03 2024

فراخوان مرکز رشد جامع مشترک پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و دانشگاه پیام نور...

مرکز رشد جامع مشترک پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم آماده بهره برداری و حمایت از کسب و کارهای نوپا، فناور با...

4449
02 03 2024

برگزاری جلسه هیأت امنای پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم

جلسه هیأت امنای پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم

4482
02 03 2024

گزارش تصویری بازدید دکتر خیرالدین و هیأت همراه از پروژه های عمرانی پارک زیست...

بازدید دکتر خیرالدین و هیأت همراه از پروژه های عمرانی پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم

4918
27 02 2024

افتتاح مرکز رشد مشترک پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و دانشگاه پیام نور مرکز...

افتتاح مرکز رشد مشترک پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم و دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل ق

5087
08 02 2024

در ایام دهه فجر برگزار شد: جلسه هم اندیشی پارک زیست فناوری خلیج فارس با...

در ایام دهه فجر برگزار شد: جلسه هم اندیشی پارک زیست فناوری خلیج فارس با دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم در راستای نحوه همکاری مشترک جهت راه...

15901
04 02 2024

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فرایندهای ثبت برند

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فرایندهای ثبت برند پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم با همکاری شرکت تجارت بین الملل عجمان برگزار می نماید

18594